20) Korak

Prvo si bila dio moje priče. Onda si postala moja priča. Od tebe u trećem licu, sad ti se obraćam. Ti si kraj svega što poznajem ovakav. Ti si zadnja prepreka između mene i vječnosti. Ti si pokušavala da me spasiš, ali uzalud. Zbog tebe sam sad na korak rješenja. Rješenja ove moje dileme, odgovora. Nisi me ti ubila, čak ni nesvjesno. Na početku si bila trofej. Iz hira sam ti prišao, prkoseći drugima što oni ne mogu, ne sluteći zlo. Pisalo ti je na čelu opasnost. U takvom cvijetu čistoće pisalo je zlo. Ignorirao sam to. Nisi me ti ubila. Ubilo me ono kamenje što su druge ostavljale. Ubilo me to, što si mi objasnila da nisam ljubav ukrotio. Ubilo me jer si mi rekla da nije ljubav zavođenje svih, već samo jedne. Ubilo me to jer mi je ljubav bila zadnja linija pred krajem, zadnja crta odbrane ispred šutnje i kraja. Ubio me onaj virus, koji nosim u sebi. Samo je pitanje kad će štakor poput mene zaraziti sve oko sebe kugom. Tako je i bilo. Sve sam zarazio, ostale otjerao. Ostao sam tako bezbjedan i lažno siguran u izolaciji svog svijeta. Neki koji vide moju vanjštinu će reći da mi zavide. Mnogi će pasti na šarm i slatkorječivost. Ali samo ja i Onaj gore znamo kako duša pršti kad legnem i budan čekam zoru. Prošao sam sito i rešeto, zato je i malo ostalo od mene. Ostalo je samo najgore. Ostala dilema, zadnji korak naprijed ili skok naprijed. I poddilema da li da sa sobom povedem mnoge. Ti se izmakni, aneđele, prošetaj. ne vrijedi me vući gore više. Izmakni se dok nije kasno…

stru481039
Život je teškaš, brze pesnice od čelika, ti nebi patos ljubio pa mora da se trenira !!

10 komentara

  1. Procitah poslednji post i nekako mi previse tame u njemu. Da li je samo slutnja u pitanju, ili cisto odraz trenutacnog raspolozenja?

    Zivot jeste iskusenje , ali valja se sjecati i onih lijepih trenutaka.

    Pozdravljam te !

Komentariši