11) Vuk

(…)Prestao sam mnoge stvari. Čudan zeman nastade u mom životu. Jedni kažu da sam se promijenio. Jedni drže na gore, drugi na bolje. Ovi drugi sam ja. Ovi prvi mi zamjeraju što sam često zagledan u jednu tačku, zamišljen i nesretan. Bar oni misle da jesam.Oni kažu da sam nesretan jer nisam kao oni. Ta moja nesreća je tanka nit između dijela mene koji bi ostao isti, i dijela mene koji bi se mijenjao jer mi svi guraju pod nos da sam loš. Kvragu i sreća. Lakše je prodajem od dizanja ega. A to mi je na vrhu najprodavanijih stvari. Ljudi puše priču koja im diže ego i priču koja ih čini sretnim. Meni je dobra i sreća i nesreća. Moje klupko konca sa svim čvorovima nosi sve što život može ponuditi. Ja ne uzimam sve, već samo nužno. Tugu, sreću, smijeh, suze i ljubav. Nužne stvari su nekad grijeh, nekad zadovoljstvo. Ja sam se odavno pomirio da sam čovjek koji uči na svojim greškama i ponavljam ih. Nekad zbog zadovoljstva, nekad zbog užitka, nekad iz čistog hira. Mijenjati se da bi bio kao drugi je suvišno. Ako mene pitaš, meni je to bezveze. Bezveze mi je sve ovo što pišem, što ti čitaš, promjene, ja, ništa i moj konac. Sve je to bezveze. Ali bolje da je bezveze nego da je s vezom. Da sve ovo ima vezu jedno s drugim davno bi ja to odvezao decembarskim skokom sa mosta. Pola ljudi misle da se trebam mijenjati zbog njihovih ličnih stavova. To ima veze jedno s drugim. Znači bježim ja od tog. Draži mi je moj zapetljani konac. Ja sam svoj najveći neprijatelj i svoj najveći prijatelj. Ja sam vuk. Jebo most i vezu…

stru481039
Život je teškaš, brze pesnice od čelika, ti nebi patos ljubio pa mora da se trenira !!

Komentariši